sobota, 31 sierpnia 2013

Podsumowanie sierpnia

Magda
1 ocena

Agnes
3 odmowy

lum
4 oceny
2 odmowy

Lorrie
nic

Razem 5 ocen i 5 odmów, który to wynik zawdzięczamy lum. 
Ja w sierpniu wyjątkowo zaangażowałam się w swoje realne życie, wirtualne odstawiając chwilowo na bok, ale we wrześniu mam zamiar napisać trochę więcej. Nie wiem, co się będzie ze mną działo od października i przypuszczam, że będę jeszcze bardziej nieogarnięta niż zwykle.

A teraz apel: uzupełniajcie, proszę, szeroką listę i kolejkę. Nie zajmuje to długo, a przynajmniej jest porządek. 

Chyba dzisiaj tyle ode mnie. 

Co u Was? :)    

6 komentarzy:

  1. Ej, jeszcze się sierpień nie skończył, a ja wróciłam dopiero do domu i przepisuję jeszcze dwie ocenki. Więc ten, trochę się pospieszyłaś z tym podsumowaniem. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ENO OCENE MIAŁAM DODAĆ!! ja od szerokiej umywam ręce, bo się nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj no to dodacie we wrześniu ;p
    Lum, piwnica Marii jest blogiem miesiąca, zajmiesz się tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi ktoś da Internet i dłuższe wakacje - z przyjemnością, bo z linii niewiele zrobię. :c Ale w sumie nie obrażę się jak weźmiesz to na siebie. :p

      Usuń
    2. Dobra, zrobię, ale to jutro, bo tera idę do babci na obiadek, a później będę latać samolotem bo mamy flyfest ^^

      Usuń